lördag 21 maj 2011

Fler F3-filmade Uppdrag

Sedan jag fick en av sveriges första Sony F3-kameror (se mer info i mina tidigare blogginlägg) för tre månader sedan har många frågat mig om jag hunnit göra någon produktion med den nya Super35-kameran.
Det första jag filmade med kameran blev delar i tidigare påbörjade reportage men nu har de första reportagen helt filmade med F3:an börjat bli klara.
Jag arbetar just nu nästan uteslutande med kortreportage på 12-20 minuter för Uppdrag Granskning i SVT. Onsdagen den 11 maj sändes det första inslaget helt filmat med F3:an. Du hittar det på SVT Play om du klickar här. Hoppa fram 45 minuter i programmet.
Nästa reportage kommer antagligen att sändas i Uppdrag Granskning den 1 juni och är också i sin helhet filmat med F3:an.
Team Uppdraget - Petter Ljunggren och undertecknad i naturlig PR-pose.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar